معاون سازمان بسیج مساجد و محلات کشور:

رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در جنگ غزه دچار شکست مفتضحانه شدند / پایگاه‌های مقاومت سنگر‌های دفاعی و تولید قدرت نرم جامعه هستند

ساری-معاون سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با بیان اینکه دشمن در جنگ‌ها ۳۳ روزه حزب الله و همین جنگ غزه شکست خورده است افزود:رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار دچار شکست مفتضحانه دراین جنگ‌ها شدند.
کد خبر: ۹۵۴۶۳۲۳
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مجمع سراسری فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان مازندران با حضور سردار بابا احمدی معاون سازمان بسیج مساجد و محلات کشور و سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات غدیر سپاه استان برگزار شد.

خبر

سردار بابا احمدی معاون سازمان بسیج مساجد و محلات کشور در این مجمع، با بیان اینکه آنچه این روز‌ها در غزه می‌گذرد حاکی از آن است که دشمن به استیصال افتاده و به فضل الهی دشمن در همه جبهه‌ها با شکست مواجه شد، گفت: دریای خلیج فارس یک روز در تسخیر دشمن بود و به فرمانده ناوی که هواپیمای مسافربری را هدف گرفت مدال دادند اما امروز دشمن در همان دریا با سامانه موشکی بومی تحقیر شد.

معاون سازمان بسیج مساجد و محلات کشور  با بیان اینکه دشمن  در جنگ‌ها مثل همین جنگ غزه شکست خورده است افزود:رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار دچار شکست مفتضحانه  دراین جنگ‌ها شدند و هم اکنون میخواهند  با بستن آب و تحریم‌های همه جانبه و آتش کشیدن سکونتگاه زنان و کودکان بی پناه شکست خود را جبران کنند.

سردار احمدی ادامه داد: دشمن می‌خواهد شکست خود را با کشتن کودکان و زنان جبران کنند که در همین چند رو زگذشته بیش از ۲۰۰ کودک و زن شهید شدند، این نشان می‌دهد استکبار جهانی در جنگ‌های نیابتی و منطقه  با شکست مواجه شده است.

معاون سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نزدیک قله هستیم، گفت: نزدیک به قله بودن بار‌ها اتفاق افتاد و دشمن برای عدم فتح قله ها ، توطئه دارد.

خبر

سردار بابااحمدی با بیان اینکه دشمن در تلاش است با فتنه انگیزی حواس ها را از فتح قله پرت کند، خاطرنشان کرد: راز پیروزی حماس قهرمان و حزب الله لبنان، اطاعت محض از، ولی خدا است.

معاون سازمان بسیج مساجد و محلات کشور  با تاکید براینکه ما برای رسیدن به قله باید در تبعیت و اطاعت محض، ولی فقیه باشیم،گفت:دشمن در همه زمینه‌ها با شکست مواجه شده است، و حاج قاسم‌های میدان،فرماندهان بسیج هستند.

سردار بابااحمدی ادامه داد: میدان فرماندهان بسیجیان امروز محلات و کوچه‌هاست و باید مدیریت شود.

خبر
معاون سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با بیان اینکه باید آرایش دقیقی دربرابر جنگ ترکیبی دشمن بگیریم، خاطرنشان کرد: بقول همسنگر حاج قاسم شهیدمفغوری پایگاه‌های مقاومت بسیج سفارتخانه های امام زمان(عج) هستند.

سردار بابا احمدی اضافه کرد: این پایگاه‌های مقاومت سنگر‌های دفاعی و تولید قدرت نرم جامعه هستند و  این سنگرها باید در مسجد به عنوان یک بلد طیبه باشد و ثمر بدهد.

معاون سازمان بسیج مساجد و محلات کشور  تاکید کرد: براساس فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای ، مأموریت پایگاه‌های مقاومت بسیج مسجدمحور، باید تحقق محله‌های مهدوی و مردم سالاری باشد و تا محله، اسلامی شود جامعه اسلامی شکل میگیرد.

به گفته سردار بابا احمدی مسجد کانون تولید نرم است و معنویت تولید میکند، وقتی خاموش باشد، دشمن بروز و ظهور پیدا می کند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار